Usein kysytyt kysymykset

Unohditko salasanan?

Jos unohdat salasanasi, voit palauttaa sen napsauttamalla linkkiä Unohditko salasanasi? , joka löytyy myös verkkosivustomme kirjautumissivulta. Tällä sivulla voit syöttää sähköpostiosoitteesi, johon lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on linkki salasanasi palauttamiseen.

Missä tilaukseni on? Voinko seurata sitä verkossa?

Saat lähetysvahvistuksen, kun tilauksesi on lähtenyt varastostamme. Tämä sähköpostiviesti sisältää seurantanumeron ja linkin toimituspalvelun, esim. Postin, PostNordin jne. verkkosivustolle. Voit myös tarkastella tilauksesi tilaa milloin tahansa asiakastililläsi. Kohdassa "Omat tilaukset" näet yleiskatsauksen kaikista tilauksistasi. Jokaisesta lähetetystä tilauksesta löydät linkin, joka johtaa sinut logistiikkakumppaniemme verkkosivustolle.

Huomautus: Lähetysmaasta riippuen voi kestää 1–2 päivää, ennen kuin näet logistiikkakumppaniemme seurantatiedoissa toisen merkinnän, jossa ilmoitetaan, että paketti on saapunut pakettikeskukseen ja että sitä käsitellään parhaillaan osoitteeseesi jakelua varten.

Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Tarkista, onko tilausvahvistuksesi ja/tai toimitusvahvistuksesi päätynyt roskapostikansioosi. Voi myös olla, että kirjoitit sähköpostiosoitteesi väärin tai että tilausprosessia ei saatettu loppuun. Jos haluat tietää, että olemme varmasti vastaanottaneet tilauksesi, tarkista asiakastilisi. Jos tilaus on luettelossa, voit olla varma, että se on tullut meille.

Miten voin muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Tilausta ei voi muuttaa. Tässä tapauksessa peruuta tilauksesi ja tee uusi tilaus.

Jos haluat peruuttaa tilauksen, ilmoita siitä meille puhelimitse tai sähköpostitse.

Jos tilaus on jo lähetetty, sitä ei voi peruuttaa. Älä ota pakettia vastaan ja ilmoita lähettäjälle, että tämä palauttaa paketin välittömästi. Saatuamme palautuksen palautamme tilauksen loppusumman 7 työpäivän kuluessa, jos maksu on jo käsitelty.

Ilmoita meille puhelimitse tai sähköpostitse, jotta tiedämme, että tilauksesi palautetaan meille. Ilmoita tilausnumerosi, kun lähetät sähköpostia, jotta voimme käsitellä pyyntösi mahdollisimman nopeasti.

Kuinka nopeasti tilaukseni toimitetaan?

Pakkaamme ja lähetämme tilauksesi 1-3 arkipäivän kuluessa. Jos jotakin tuotetta ei ole varastossa, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse tai puhelimitse ja järjestämme halutessasi osatoimituksen. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen. Tämä sisältää linkin, jonka avulla voit seurata tilaustasi verkossa. Tilauksesi tilaa voit myös tarkastella milloin tahansa tililläsi.

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Toimitusaika Suomeen on 3-7 päivää. Lue lisää toimitusajoista ja toimituskuluista täältä: https://vitaminexpress.fi/toimitus.

Onko lähetykseni jo matkalla? Seurantajärjestelmässä on vain yksi merkintä.

Ensimmäinen merkintä seurantajärjestelmään tarkoittaa, että lähetys on lähtenyt varastostamme. Toinen merkintä viittaa viivakoodin skannaukseen, jonka logistiikkakumppanimme suorittaa, kun paketti saapuu paikalliseen varastoon. Valitettavasti voi käydä niin, että skannausta ei tapahdu logistiikkakumppanillemme luovutuksen jälkeen, esimerkiksi jos viivakoodia on vaikea lukea. Nämä paketit toimitetaan kuitenkin edelleen määränpäähänsä. Tarkista vain seurantajärjestelmä säännöllisesti. Muutaman päivän kuluttua pitäisi ilmestyä uusi merkintä. Asiakaspalvelullamme ja logistiikkakumppanillamme on koko toimitusprosessin ajan käytettävissään vain samat tiedot, jotka näet online-seurantalokissa.

Seuranta osoittaa, että pakettini on toimitettu. Mutta en ole vielä saanut sitä.

Postinkantaja on saattanut antaa pakettisi toiselle perheenjäsenelle tai naapurille, jos et ollut paikalla, joten tarkista näiltä henkilöiltä, ovatko he ottaneet paketin vastaan puolestasi. Postinkantaja on saattanut laittaa paketin turvalliseen paikkaan talosi tai asuntosi lähelle - tarkista asia. Jos mikään edellä mainituista ei päde, ota yhteyttä paikalliseen postitoimistoon. Seurantanumeron avulla he voivat varmasti ilmoittaa sinulle pakettisi olinpaikan.

Pakettini palautettiin VitaminExpressille. Miksi?

Tässä tapauksessa pakettia ei todennäköisesti voitu toimittaa eikä sitä noudettu postitoimistosta säilytysajan kuluessa. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, niin lähetämme tilaamasi tuotteet uudelleen. Tarkista asiakaspalvelustamme, että toimitusosoite on oikein.

Mitä teen, jos saan vahingoittuneen tai väärän tuotteen?

Jos tuote on viallinen tai et saanut tilaamaasi tavaraa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai soita meille, jotta voimme lähettää sinulle korvaavan tuotteen mahdollisimman pian. Kun korvaava tuote on toimitettu, olet velvollinen palauttamaan korvatut tuotteet meille 30 päivän kuluessa. Me vastaamme aina palautuskustannuksista ja otamme riskin palautuksista.

Onko mahdollista järjestää toimitus tiettynä päivänä?

Jos et halua, että lähetämme pakettisi heti, koska tarvitset tuotteet myöhemmin, ilmoita tilauksen yhteydessä ostoskorin kommenttikenttään haluamasi toimituspäivä.

Entä jos haluan palauttaa jotain?

Tarjoamme korkealaatuisia tuotteita ja takaamme 100 % tyytyväisyyden. Jos tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksiasi, voit yksinkertaisesti palauttaa tai vaihtaa sen 100 päivän kuluessa ilman perusteluja. Ota joka tapauksessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, jotta voimme järjestää palautuksen ilman kustannuksia sinulle. Tämä ilmainen palvelu on mahdollista vain Saksassa ja Itävallassa. Voit valita, palautetaanko sinulle koko ostohinta, saatko myymälähyvityksen vai vaihdatko tuotteen.

Etusi

  • ILMAINEN TOIMITUS

    yli 30 euron tilauksille
  • 100 PÄIVÄN RAHAT TAKAISIN -TAKUU

    jos et ole tyytyväinen
  • SÄÄSTÄ JOPA 20 %

    Paljousalennuksellamme ja 5% ostobonuksella
  • HELPPO MAKSAMINEN

    Klarna, luottokortti, MobilePay