Tilausta ei voi muuttaa. Tässä tapauksessa peruuta tilauksesi ja tee uusi tilaus.
Jos haluat peruuttaa tilauksen, kirjaudu asiakastilillesi. Avaa tilaus, jonka haluat peruuttaa, napsauttamalla 'Näytä tilaus' -painiketta ja napsauta 'Peruuta tilaus' -linkkiä. Jos maksu on jo käsitelty, palautamme tilauksen loppusumman muutaman työpäivän kuluessa.
Jos tilaus on jo lähetetty, sitä ei voi peruuttaa. Älä ota pakettia vastaan ja ilmoita lähettäjälle, että tämä palauttaa paketin välittömästi. Saatuamme palautuksen palautamme tilauksen loppusumman 7 työpäivän kuluessa, jos maksu on jo käsitelty.
Ilmoita meille puhelimitse tai sähköpostitse, jotta tiedämme, että tilauksesi palautetaan meille. Ilmoita tilausnumerosi, kun lähetät sähköpostia, jotta voimme käsitellä pyyntösi mahdollisimman nopeasti.
Sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Peruuttamisoikeus ja palautusoikeus koskevat vain tuotteita, jotka palautetaan samassa kunnossa kuin ne on vastaanotettu, ja tuotteen pakkaus on ehjä. Sinä vastaat palautuskulujen maksamisesta.
Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei käsitellä. Posti voi palauttaa sinulle palautukset, joiden postimaksu on riittämätön. Palautuskuluja ei palauteta.
Kun teet tilauksen, kaikki tulevat toimitukset ovat identtisiä ensimmäisen toimituksen kanssa. Siksi sinulla ei ole peruuttamisoikeutta tilauksen ensimmäisen toimituksen jälkeen saamiisi lähetyksiin.
Jos olemme tehneet virheen ja et ole saanut tilaamiasi tuotteita tai jos saamasi tuotteet ovat vahingoittuneet, kirjoita sähköpostia tai soita meille.
Jos saat vahingoittuneen paketin, reklamoi siitä välittömästi lähettäjälle ja kieltäydy vastaanottamasta pakettia. Ota myös yhteyttä meihin, niin lähetämme sinulle korvaavan tuotteen maksutta.